torsdag 9 april 2009

Ursäkta mig.

Tror bestämt jag befinner mig vid någon form av "bloggiskt" vägskäl - volym eller kvalitet.

Jag har under min korta bloggkarriär skrivit såväl kort som långt, grunt som djupt och allt har bjudit mig önskat intellektuellt motstånd, men nu som sagt, känns det lite som att jag borde välja hur jag fortsättningsvis skall ge er läsare bästa möjliga upplevelse.

Med hand på hjärtat erkänner jag villigt att jag inte kan prestera "iakttagelser" av nämnvärd kvalitet varje dag. Nyhetskommentarer är däremot enkelt men känns också lite som en dussinvara i bloggkvarteret, besökarjakt i det snävare perspektivet kontra långsiktigt trogna läsare.

Kommentera och avgör bloggens framtida riktning i äkta direktdemokratisk ordning.

6 kommentarer:

  1. Oj! Känns stort, lite som att leka gud, tänk om bara jag röstar...

    En röst för kvalitet.
    Nyhetskommentar eller eget material, men ej av kvantiteskrav.

    SvaraRadera
  2. kvalitet tack!

    tack för läsvärt material.

    mvh

    SvaraRadera
  3. Man ska nog "bli vid sin läst" dvs. du är bra på att sätta fingret på hur jävla dumt vissa saker hanteras. Jag antar att du hänger med i debatten, läser tidningarna och ser på nyheter på daglig basis. Så varför inte förvandla om det till egna åsikter i denna form. Det är bra tycker jag! Varför skriver du inte på Newsmill? Vore inte det ett forum för dig?

    SvaraRadera
  4. Behåll gärna den höga kvaliteten - om inspirationen tryter häng med på suveräna bloggen:

    http://georgewashington2.blogspot.com/

    Tack för intressant läsning, givetvis med hopp om fortsättning (utan utbrändhet)
    MVH

    SvaraRadera
  5. Jag kikar in hos dig varje dag och tycker att allt du skriver är väldigt intressant :) Jag håller inte alltid med dig, men det är en annan sak! Fortsätt som du gjort hittils tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Tack för fina kommentarer! Jag gör som skomakaren och blir vid min läst.

    SvaraRadera